­čöŹÔÇ×Detektyw PozytywkaÔÇŁ ­čöŹ

Po wsp├│lnym czytaniu przyg├│d niesamowitego detektywa przyszed┼é czas na ÔÇ×lektur─Ö na wieszakuÔÇŁ. Drugoklasi┼Ťci poznali now─ů metod─Ö aktywizuj─ůc─ů, dzi─Öki kt├│rej mo┼╝na zebra─ç informacje o lekturze (np. o bohaterach, miejscach i czasie akcji, problematyce) w nietypowej formie i umie┼Ťci─ç je na wieszaku, kt├│ry staje si─Ö dzi─Öki temu mobilnym kompendium wiedzy.

Tak wi─Öc od samego rana w klasie panowa┼é tw├│rczy zapa┼é- by┼éo rysowanie, wycinanie, kolorowanie, pisanie, nawlekanie i wi─ůzanie supe┼ék├│w. Wszystkie elementy umieszczone zosta┼éy na wieszaku.
Nowa formu┼éa om├│wienia lektury przypad┼éa dzieciom do gustu i zapewne wp┼éynie to na lepsze zapami─Ötanie tre┼Ťci lektury.